Tiden går så fort

Idag fyller lillebror 23 år shit vad tiden går fort, tyckte inte det var länge sedan vi bodde i kråkan och han var liten skitunge.
Har så många roliga minnen men honom han var med mig överallt och råkade ut för en massa grejor som vi tyckte var roliga.
Kommer speciellt ihåg när jag och Fia var hemma hos oss och Rikard lekte som vanligt men när han skulle hämta något i sin leksakslåda så ramlade han ner med huvudet före :-) Oh vad vi skrattade den lilla gullunge.

Helgen varti lugn varit och hälsat på Marie och Anders både på lördagen och söndagen så Jack var så nöjd fick ju leka med sin kompis Adam.
Har ju också varit vacker väder blåsigt men solen har varit framme så då ska man inte klaga.

Bara en sak som är så tråkigt min jävla mage bara krånglar och gör himla ont och inte vill den bli bättre.
Så idag fick Jack vara hemma med mig för jag klarade inte av att lämna honom, lite svårt när man inte kan gå mer än 5 meter så måste man stanna för att man får akuta magsmärtor.
Men imorgon så har han heldag på dagis Morgan lämna och hämtar, personalen på dagis är toppen att man kan få lägga om timmarna.

Hoppas det blir förbättring de närmaste dagarna så man kan leva ett normalt liv och inte efter vad magen säger.

Nej nu blir det middag ärtsoppa och pannkaka för familjen, jag ska äta blomkål och broccolisoppa mums.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0