Underbar sommar

Ja vad ska man säga, super dålig på att blogga, varje gång säger jag att jag ska skärpa mig men NEJ inte gör man det.
Sommaren har varit underbar på jobbfronten, man kan säga att detta är ett jobb jag vill ha i framtiden så hoppas att det blir någon öppning och att man har chans att få ett fast jobb på BÄSTASTE CLAS OHLSON.

Mycket lärorikt och för att inte tala om de som jobbar i Nyköpingsbutiken, vilket team säger bara wow.
De har haft sånt tålamod och förståelse och hjälpsamma, de är guls värda.
Att få en sån chans att få vara med i detta har gjort att man kommer ställa höga kvar på där man jobbar nästa gång.
Super bra chef, där har de träffat med huvudet på spiken kan inte ha hittat någon bättre.
Arbetskollegorna kan ju det mesta om allt, man kan inte bli mer än imponerad.
Kommer att sakna det så otrolig mycket, man blir lite sentimental att bara tänka på det.

Min underbara familj som jag har varit ifrån så länge, ni har varit i mina tankar och ska ha ett stort tack för att jag har fått gjort detta.
Kommer bli så fantastisk går inte att beskriva det med ord hur underbart det kommer att vara att få komma hem och krama och vara med dem på heltid igen.
Saknaden har varit enorm vissa tillfällen men det har varit bra också att få vara ifrån dem och fått sakna dem. Kommer att uppskatta dem dessto mer nu.

Sist men inte minst min underbara bror Tony med familj att jag har fått bo hos dem hela sommaren det har varit ovärderligt.
Säger tack miljoner gånger, att ni stått ut med mig tack finaste Ida för att jag har fått dela rum med dig och att du lånat ut din säng hela sommaren.
Älskar er en massa och ni har minst en stjärna mer i himlen.

En upplevelse rikare kan man lugnt säga, kommer bli tufft att åka tillbaka till Surahammar kommer att sakna Nyköping en massa.
Havet finns här släkt och underbara vänner, har underbara vänner i Surahammar också.
 
Har krymt en massa nu i sommar också 1 eller tom 2 storlekar i kläder, härligt detta ska jag hålla med hjärngrepp.

Hoppas att eran sommar har varit lika underbar som min.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0