Sommaren slut

Helt otroligt vad sommaren gott fort och den har varit mer än toppen.
Har jobbat på det bästa stället och fått nya vänner som är helt fantastiska.
Men nu har jag fått komma hem till min underbaraste familj som jag har varit ifrån hela sommaren, träffat dem någon gång bara så det har varit tufft.
Jack vuxit så mycket min lilla kille, Björn har blivit så gammal att det ska tänkas på kläder hur man ser ut i håret ja tiden bara springer förbi.
Och inte tala om min lilla tjej som inte är liten längre Josefin fyllde 17 år det är helt otroligt nästa år blir hon myndig :-(.
Vissa stunder vill jag bara frysa tiden och ha kvar dem där de är, men det är ju inte möjligt.

Måste också tacka min man som ahr gjort ett fantastiskt jobb med allt hela sommaren, det har säkert varit tufft men också lärorikt och nyttigt.
Tur att jag hittat en sån guldklimp till man, mitt livs kärlek skulle inte för allt ivärlden byta ut honom och nu när man har varit ifrån varann ett tag så är man nykär igen.

Min fina bror Tony med familj ska ju ha ett stort tack för allt ni är så himla fina.

Nu väntar arbetssökandet igen så tråkigt men men det måste göras håller tummarna att det dyker upp något fort för annars kommer jag bli tokig kan inte bara gå hemma.
Visserligen har jag mycket att göra i hemmet också men det är ju inte samma sak.
Nu bär det snart av till Västerås träffa finaste Mikaela för skitsnack och shopping.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0