Veckan som gått.

Oj vad veckorna springer förbi man hinner inte reagera ibland, jobbet går bra och storm trivs trevliga arbetskamrater mycket skratt.
Tågen ska vi inte gå in på nu iveckan så fick jag vänta 1 ½ timme för det stod still innan man ens visste att det var anslutnings bussar som gick skit dålig information måste jag säga faktiskt.
Var hemma 18:50 istället för 17:45., inte roligt och då har inte kylan kommit än och då blir det ene massa förseningar blä säger jag bara.

Jack tappade sin första tant i tisdags tror jag det var den har varit lös en tag men så när han borsta tänderna innan han skulle iväg till dagis så mamma titta tanden ramlade ut.
Tycket att fyra år är lite tidigt, ju längre de har mjölktänderna kvar dessto bättre.

har inte gjort så mycket denna vecka bara försökt komma in i de nya rutinerna med allt var det innebär, men man kommer nog in i det snart.

Ska se nu i veckan om det är möjligt för Josefin att byta skola så hon får börja inne i västerås istället, hon trivs inte så bra på sin nuvarande skola men det kanske inte går eftersom det har gått 3 veckor redan får se vad de säger på skolan hon vill börja på.

Oh vad underbart Morgan har fått igång våran stationära dator så igår tittade vi lite på foton sen 2005 och vad barnen växer och blir stora, konstigt med  tanke på att jag inte är en dag äldre än 25.

Underbaraste Tindra, det var 5 år sen





Vår underbara tindra som blir 5 år nu i höst.

Tänk vad jag bara älskar digital kamera, det fanns ju inte när de 2 störta barnen var små tråkigt nog.

Idag blir det att gå och hälsa på Marie och Anders med familj så man får snacka lite skit och så Jack och Adam får leka det var ett tag sen sist alltid lika trevligt.
Imorgon blir det jobbet igen, skönt att ha något att gå till och plus i kanten för att det är så bra också.


Kram


Kommentarer
Postat av: Yuuki

naw lilla söta Tindra ^^

2010-09-19 @ 12:21:58
URL: http://vesslis.blogg.se/
Postat av: Fia

MEN HALLÅÅÅ vart tog bloggandet VÄGEN?? PUSS

2010-10-05 @ 19:53:05
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Marie

ha ha ha.. inte dåligt av Jack att tappa sin första tant inte... ;)

2010-10-07 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0