Roligt

Då har man börjat sitt nya jobb oh vad roligt det är trevliga arbetskamrater har väl inte kommit in i det riktigt än men tar dagen som den kommer och lär mig mer och mer.
Idag tog jag med cyklen in på tåget så jag skulle komma fram lite fortare det är en bit att gå tar ca 20 minuter att gå från tågstationen i Hallstahammar, men det är skönt att få sig lite motion på morgonkvisten.

Men vad dåligt tågkompaniet kan vara då när jag skulle hem så hade de inte någon cykelställ då får man inte ta med sig cykeln.
Oh fan förbanad jag blev, ville inte chansa och vänta på tåget i en timme så den står kvar på stationen i Hallstahammar.
Hoppas att den finns kvar och är hel imorgon när jag kommer in, det brukar vara mycket vandaliseringar på cyklar och stöld också.

Frågade konduktören om man kan ringa och kolla innan, men det gick nte för de kan bli byte av tåg så det gick inte att kolla innan.
Fyfan vad dåligt det står på sidan att man kan ta med sig på vissa tåg, och varför i helvete ska man inte kunna få information om det finns det eller inte. Tycker det är skit.

Jack är så glad att pappa lämnar och hämtar på dagis och han storm trivs på nya avdelningen vilket är super skönt.

Nej nu blir det att slappa ett litet tag innan man ska slänga sig i sängen så man orkar upp imorgon.
Hoppas på att få in en order imorgon, men det är för tidigt att beställa tycker företagen, men man ska aldrig ge upp hoppet.

Kram till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0