Ingen skärpning än

Oj, tänk vad dålig jag är på att blogga tiden räcker liksom inte till.
I lördags bakade Jack och jag morotskaka han var så duktig, han var så nöjd med sig själv.




Se vad fint och god var den också.

Jack var med mig och hjälpte mig i tvättstugan på söndagen eftersom att Morgan och Björn var ute och fiskade hela dagen.
Mamma ta kort på mig när jag står och ska öppna dörren :-)



<visst blev jag fin tyckte Jack om sin bild.

Och sen var han så duktig han skrev idag, vänsterhänt blir han nog precis som Josefin
Men en stolt mamma vill jag lova tyckte att han skriver  fint.









Min duktiga son.


Och idag började jag mitt nya jobb visserligen bara tills imitten av December men får något och göra
och känner på mig att jag kommer att trivas en massa.
Trevliga arbetskamrater vill jag lova.
Jacks första dag på stora avdelningen saltkråkan, han har haft det så bra det. Det är pappa som lämnat och hämtar och de tär ju så bra.
Så det känns skönt att han tycker det är så roligt och trivs på sin avdelning, för jag har ju blivit så stor nu.

Nej nu blir det att koppla av framför tvn innan kudden ropar mitt namn.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0