Dålig bloggare

Ja vad ska man säga har varit fruktansvärt dålig på att blogga nu, men det har varit så mycket läsande på kursen så all tid och hjärna har gått till det.
Ja dagarna har gått så fort och det har väl igentligen inte hänt så mycket förutom det lilla vardagliga.
Vi har haft det roligt iallafall, här om dagen var vi ute och blåste bubblor jag och Jack pch hade så roligt.
Vi skrattade en massa och de tvar en härlig dag, vi gick och åt glass efter vi blåst färdigt och det var ju uppskattat.



Jack jagar bubblorna och tycker det är så skoj.






Blåsa själv var också skoj.




Jack ville förstors ta kort när jag blåste, han bara älskar att ta kort.














Han hoppade, hoppade och åter hoppade han hade fantastiskt roligt



Glass är gott, han valde blåbär, vaniljgalss med chockladsås och chokladkakor och päron.
Han var så nöjd.




Jack talade om hur jag skulle ta kortet och hur han skulle sitta, sådan far sådan son.


Vi var på kalas David fyllde 2 år lilla charmtrollet, grattis på dig.
Tack för ett skojigt kalas Marie du är så duktig på att både baka och göra tårta det var jätte gott.
Jack var ju inte så smart vi hann inte vara på kalaset  i mer än 15 min så ramlade han på deras gräsmatta och lerade ner hela byxorna och tröjan var blöt ända in på kalsongerna.
Smarta jag hade ju inte tagit med extra kläder till honom som tur var hade ju Marie kläder att låna ut till honom.
Tack, tack, tack.
Alla barnen fick ansiktsmålning av duktiga Sarina gjorde de på 11 barn vilket tålamod.
Jack valde att bli målad till en tiger.


Så fin min lilla underbara prins.

Idag var det redovisning iskolan och det gick ganska bra tycker jag, så nu är jag helt slut i huvudet alla hjärncellerna har jobbat på högvarv. Bara en redovisning kvar sedan är kursen klar, på måndag börjar allvaret kl 8.00 börjar jag jobba på Dala Card också kända som send a card i Hallstahammar där ska jag vara fram till mitten av December.
Förhoppningsvis så har jag hunnit skaffat ett annat jobb.
När jag kom hem så ville Jack låna min telefon skulle ta lite kort, till julklapp blir de tnog att köpa en kamera åt honom.



Så här ser man ut när man tar kort på sig själv



Jack älskar verklig sin syster, idag har han haft en dag med henne ritat tittat på film och det har bara Josefins som gällt. Hon är underbar min fantastiska dotter, finns inte ord hur mycket jag älskar henne.
Björn och Jack också det bästa som hänt mig.
Man kanske inte ska glömma min underbara man, mitt livs kärlek älskar honom av hela mitt hjärta.

Kramar på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0