Måndag och Tisdag.

Dagarna går så fort de, så här fort gick det inte när man var barn.
Sommarloven var ju super långa, men nu så börjar sommaren och lika fort som den hittat hit så är den över.
Morgan kom hem från jobbet igår ha när sjuk, jag har inte mått någe vidare heller något virus kanske.
Inte roligt när man är ledig, men det försvinner efter ett tag så man ska inte klaga.






Igår gjorde jag Squash lasagne med massor av Mozzarella ost gott.
Idag gjorde jag ananas gryta och det var länge sedan vi gjorde den mums säger jag bara.
Nu har jag börja tycka det är roligt att laga mat har haft en period som det har varit så tråkigt med matlagning.
Så man ska passa på, imorgon blir det bullbakning, kanska ska göra något mer också medans man ändå håller på några kakor kanske.




Jack har varit så glad för nu har han sin stora cykel att cykla på. 
Han var så lycklig.

Sitter och tittar på lilla kycklingen men Jack och Morgan som ligger på soffan, jag väntar på att diskmaskinen ska blir klar så att jag får plocka i middags disken.
Dammsuga sovrummet ska jag också göra tänkte jag innan det blir försent.

KRAM



Kommentarer
Postat av: FIA

KRAAAM

2010-07-27 @ 23:01:59
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0