Shopping dag!

Går dagen bestod av en hel dag i Västerås, först var det Hälla. Kapp Ahl där jag fyndade tröjor till Jack och en liten present till Josefin.
Det är ju hur mycke rea som helst och då är det roligt att gå i affärerna.
Stödhjul till Jacks cykel har jag äntligen fått arslet ur vagnen och köpt, det var ju på tiden.
IKEA behöver jag säga mer, rea även där och det är så skönt att bara gå där tiden liksom står stilla tycker jag det är så avkopplande.
Skulle bara köpa ram till vårt Bröllops foto men som vanligt så går det inte bara att köpa en sak utan man fyndar en del och kommer på en massa mer man behöver.



Äntigen har jag hittat en ram som jag tycker om




Efter besöket på Ikea mötte jag upp Noémi på stan för att ta en iskaffe med caramell i, ni som känner mig vet att jag inte dricker kaffe men GUD så gott det är.
Tiden går fort Noémi provade underkläder och det tog ju sin tid, har fått ett annat perspektiv när det gäller det efter vad jag såg vad hon hade problem att hitta en som passade.
Men roligt och trevligt var det.

Fick också reda på att lillebror är tvungen att operera sin hand, knäpp ungen har ju varit dum nog att slagit i handen och väntat för länge med att gå med den till läkaren.
Han var till kirurgen på Nyköpings lasarett men där kunde de inte göra något så det blir remiss till Stockholm för att få operation eller vad det nu blir för att få ordning på handen.

Kvällen avslutades hemma med Tacos mums vad gott det är, film med snacks till det är ju aldrig fel.



Kommentarer
Postat av: Fia

ÅÅÅÅ va Kul att du bloggar Gumman Jag kommer Läsa VARJE dag,,,, Kolla på bloggdesign.se så kan du få mycket tips googla även på Blogg design så kan du kanske hitta nån som kan snygga till sidan lite,,, KRAAAAAAM

2010-07-24 @ 20:25:23
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0