Orolig Onsdag

Idag har det varit mycket, hade en del inplanerat men det sprack.
Min underbaraste man var till vår husläkare och blev inskickad till akuten.
Han har haft ont i magen sen i lördags och det har inte blivit bättre, så de ville väl ta det säkra före det osäkra.
Men han blev riktigt under sökt iallafall, och ni som har varit inne med magproblem vet ju vad det innebär :-)
De kom väl inte fram till något speciellt de uteslöt en massa, de trodde väl att de kunde vara en förkylning i magen.
Men han kom hem iallfall och vad man kan oroa sig, det är ju min soul mate liksom mitt livs kärlek älskar ju honom så mycket.

Så ingen bakning idag och imorgon är det tvättstugan från 7-17 men man kan ju hinna klämma in bullarna imellan maskinerna.
Jack har varit ute och blåst med sina bubblor idag och han tycker det är så roligt, efter det tog vi en sväng så han fick cykla och leka i lekparken.
Björn kom han men efter ett tag och Jack skrattade så mycket, vi fortsatte med glassinköp så vi gick hem och gjorde iordning glassarna hemma.

Jag och Jack skulle gå och möta på Morgan när han var klar vid läkaren men det blev ju inte av och när man ska förklara det för en 4-åring så kan det ta tid.
Men vi vände och gick hem.

Dagen har ju väder mässigt varit bra varmt och skönt så man ska ju inte klaga över det.
Det blev skräpmat idag eftersom det blev som det vlev med Morgan så kebab tallrik skit bra för vikten, Nej skulle inte tro det.

Nej nu ska jag lyfta över Jack till sängen, tända lite ljus så man får slänga sig ner bredvid min underbaraste i soffan och mysa lite.

Kram

Kommentarer
Postat av: FIA

SKöönt att det inte va nåt allvarligt!!! KRAM

2010-07-29 @ 16:41:21
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0