Utkast: Aug. 6, 2010

Jaha då sitte man hemma hos Fia, så roligt att träffa sina vänner.
Men det har inte varti den bästa veckan, har börjat med att lasserat mitt vitrinskåp och det trodde jag skulle bli enkelt och gå snabbt men ack vad fel jag hade.
Vilket piller göra och eftersom det är så pass hög fuktighet just nu så innan jag kan lacka den så måste det stå en vecka så det torrkar ordentligt.
Men men är super nöjd redan nu och då har jag bara gjort hälften, så i slutänden kommer den blir super fin.

Var till kursen igår och då började inte dagen så bra, när jag kom in till centralstationen så gick jag in och skulle köpa en tändare på pressbyrån och vad gör klanten jag då.
Vänder upp och ned på min plånbok och i min mynt fiak har jag alla min kort och de for ut på golvet och kön bakom mig var ju lång.
Då vill man ju bara sjunka genom golvet och försvinna, men tog upp allt trodde jag.
Men när jag skulle hem och satte mig på tåget så tog jag upp mitt visa kort och skulle betala då måste man ju visa upp legitemationen och den fanns inte där.
Jo då måste jag ha tappat den när jag tappade ut alla korten tidigare på dagen, man få ju lite panik men när jag kom hem så ringde jag pressbyrån men de hade inte fått in någon och tjejen letade i butiken men hittade det inte.
Så nu är det bara att skaffa ett nytt, mitt som bara är några månader gammalt skit.

Tvättstugan igår också så man fick med sig rena kläder när man åker ner till Oxelösund, så det var en hetsig gårdag.
Men fick roligt besked att min underbara vän Irina plus barn kommer och hälsar på på måndag och sover kvar också det ska bli så himla skoj.

Ikväll blir det long mums och lite rose och fanta kanske utgång får se vad kvällen utvisar.
Ha en underbar Fredag allesammans.

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0