Super trevliga dagar

Oh det har varit en underbar helg, Fredagen åkte jag ner till Oxelösund bror kom och hämta mig i Flen alltid så snäll tack Robban du en sju dundran till bror.
Fredagen fortsatte hemma hos Fia och Daniel och Ida för Linnea var inte hemma hon är me sin mormor i Grekland.
Kvällen blev super vi käkade mat från Long och sedan blev det Rose med Fanta och någon Kaffe drink, dippade grönsaker och chips mumsigt.
Hanna kom också till Fia så vi satt ute på deras nybyggda veranda super fint Daniel har varit duktig, jätte fina möbler har de skaffat också.
Kvällen blev jätte bra vi åkte in till Nyköping, tette skjutsade oss jätte snällt tack ska du ha.
Karneval i Nyköping hela helgen så det var en massa folk, mest massa med yngre så man kände sig lite gammal.
Vi gick till öltältet men där var det bara hårdrock så det var ju inge tför oss så vi gick vidare till Birgers hade trevligt, kvällen slutade med pizzabesök jag åt inget men Fia och Hanna smaskade i sig och sen blev det taxi hem till Fia,

Lördagen åkte jag med Fia och Daniel in till Nyköping Ida skulle åka karuseller och det var trevligt synd bara att det små regnade hela tiden men lite vatten har ju inte skadat någon.
på eftermiddagen träffade jag på kusin, Nettan och lilla prinsessan Märtha, Håkan skulle spela med sitt band på torget så jag, Nettan och Märtha gick och åt lite innan det var dags att titta på spelningen.
Säger bara wow har alltid tyckt det var SÅ BRA blev förstummad, man kan bara säger super bra så duktiga live helt otroligt.
Synd på regnet bara men alltid lika underbart att träffa kusin med familj.
Kvällen bestod av lite snacks och melon hos Fia så det var lugnt.

Söndagen var lugn var barnvakt år Ida ett par timmar för Fia jobbade tidigt och Daniel var ut på lördagen så det var roligt att få rå om henne lite själv så härlig unge.
Sen bar de tav till Irina med familj, man känner sig som hemma där eftersom det är full rulle med ungarna, på kvällen blev der film och snacks har väl säker gott upp flera kilon under denna helg men trevligt har jag haft.

Irina körde hem mig på måndagen, hon fick lektion i sin nya kamera av Morgan roligt och se Irina när hon kommer på nya saker :-). Det har varit en super underbar helg borta bra men hemma bäst.

Love you my lovley friends.

Idag har Jack hjälpt mig laga mat han tycker det är så himla skoj.


Spagetti och köttfärssås.




Jack hade så roligt när han satte på mig sina glasögon, vad snygg man blev


Min underbara son.



Var mörkt på balkongen så tände ett par ljus det var blev så mysigt.




Nu när hösten kommit är de så härligt när man kan börja tända ljus när mörkret
kommer krypande.

Nu blir der film med kärleken och dottern.


Kommentarer
Postat av: Marie

ha ha ha... gillar glasögonen skarpt ;)

2010-08-11 @ 18:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0