Sjukligt

Nu ser jag äntligen ljuset i tunneln min mage känns mycket bättre och hoppas på att det fortsätter i den riktningen.
Sjuka familjen jag har legat, Björn är jätte förkyld och hostar så mycket, Josefin har varit hemma onsdag, torsdag och förhoppningsvis kommer hon iväg imorgon till skolan.
Morgan och Jack har klarat sig så det är ju bra.

Man gör inte många knop när man är risig, men dagarna går så fort ändå .
Jack hade nästa tömt ut alla sina leksaker idag så när han hade somnat i soffan och gick upp och lade honom så var det bara att plocka upp de värsat resten blir att plocka ihop imorgon.

Bara lite mer än en vecka kvar tills jag ska börja jobba på Dala Card i Hallstahammar ska var där tills den 13 December ska bli skönt att komma igång och jobba istället för att gå på kurs.

Nu blir det att slappa framför tvn med min älskling, han har varit ute och fiskat.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0