Inte mycket

Har inte hänt så mycket, söndagen var jag dålig hela dagen ont i magen, trött och allmänt dålig men fick ändå min skänk lackad.
Så räknar med att inom en vecka så är den färdig ska bli så skönt och är så nöjd med den, blev presic som jag ville.
Morgan ute och fiska med Rikard vädret blev riktig bra för dem de hade lite fiskelycka med ett par gäddor och någon aborre men tyvärr ingen gös.
Kvällen avslutades med en ganska bra film med Morgan och Josefin lite snacks också fy vad man har dragit på sig en massa dåliga vanor nu så här under sommaren.

Idag var det skolstart Björn var nervös och jag hade inga problem att få upp honom och det hade varti helt ok.
Efter skolan lekte han med Oliver de har alltid så roligt leker och springer in och ut men det är bra, men han är så förkyld hostar en massa så imorgon blir det skolan och sedan hem för hans del så att han får krya på sig.
Josefin var nervös första dagen på ny skola, åka tåg och hitta till skolan men det gick bra.
Hon kommer att ha inriktiktning musik vilket gjorde henne glad det är ju det hon vill hålla på med, samt fotografering nu första terminen.
De är bara 8 st i klassen och utav dem bara 2 killar, tror denna utbildning kommer att passa Josefin som en handske.
Så om tre år om allt går enligt planerna så kommer jag och Josefin åka till Japan, när hon tar studenten hoppas att hon sköter skolan och får godkänt i alla ämnen bara.

Jag har legat nästan hela dagen varit risig men det verkar att ha gett sig så imorgon bär det av till kursen så att jag får hämta en bok och börja med uppgifterna annars lär man inte hinna.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0