Dåligt bloggat !

Ja ibland så är det så mycket att göra att man inte har tid att sätta av och blogga. Nästan 1 vecka sedan jag gjorde det.
Finaste Josefin fyllde år i Tisdags  hela 16 år, helt otroligt jag som inte är äldre en 25 år, hur går det ihop sig ? :-)
Hon valde mat det blev lasagne ja det är ju gott, ingen tårta för det är hin inte så förtjust i utan det blev rabarber Paj med vanilj sås tack Marie för rabarberna de var jätte fina.
Firande blev på eftermiddagen eftersom att Morgan och Jack kom hem efter kl 13, de var ju ut på deras lillsemester med kanot och tältande.
Josefin fick det hon mest önskade sig en Sony Ericsson x10 mini pro så hon tyckte det var så bra, ny plattång som var behövligt, smycken, midjebälte, en spegel  och eyliner fick hon av faste Mikaela, Lovias och Patrik och lite mer smått och gott fick hon också av oss.

Jack hade haft det så bra badat, fiskat sovit i tält och fått rått om pappa alldeles själv.
Men på måndagen blev han getingstucken på lillfingret, men det gick bra iallafall på måndagen men under Tisdagen svullnade det upp men bara i fingret.
på onsdag hade det spridit sig till halva handen och ringfingret rött var det också, men vi avaktade till onsdagen med då var det bättre konstig reaktion tyckte vi nu är det bra igen.
Oh Jack talade om hur bra och roligt han haft med pappa det ska vi göra om snart igen tyckte han, så härligt när barn talar om hur de har upplevt sitt.

Torsdagen var mycket trevlig lunchade med bästaste Anki, alltid lika trevligt att få träffa henne och prata en massa bara. Det måste vi göra om snart. Kram på dig
Fick besök av bästa kusin Håkan med familj, Nettan och Märtha, oh vad stor hon blivit gick några steg själv också lillprinsessan.
De skulle vidare till Hudiksvall så de hade en liten körsträcka framför sig efter besöket, de var kvar till kl var 21,45 ca.
Hoppas på ett längre besök nästa gång så man hinner umgås lite mer. massa kramar till er.

Veckan har innehållit mycket kursarbete med en massa uppgifter och redovisning på fredagen, det gick bra men tror inte att det var en grupp som hann färdigt arbetet vet inte hur de planerat för allt som skulle göras var en omöjlighet om vi inte skulle ha läst dygnet runt.
Fredagen fortsatte besök från svärmor som kom förbi och gratta Josefin, hon är så härlig min svärmor så jordnära och rolig.

Och nu är vi här Lördag och den börjar gå mot sitt slut, idag har jag städat och satt upp tavlor i tv-rummet det var ju på tiden.
Kräfter har jag stoppat i mig så det står mig upp till halsen så nu klarar jag mig till nästa år, kvällen kommer jag att spendera i soffan med en bra film och bara koppla av för imorgon kommer en ny dag.
Längtar till måndag då skolorna börjar igen ska bli så skönt att komma in i alla vardagliga rutiner igen.

Hoppas ni har en bra helg ni med

Kramiz !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0